Ședința de instruire
În data de 05.07.2022 As. C.A.R.P. Sighetu Marmației a organizat instruirea casierilor-încasatori. Activitatea a fost coordonată de către d-nul președinte al Asociației, ec. Haidu Valentin și a avut un protocol de desfășurare care, în baza Hotărârii 22/07.06.2022, emisă de Consiliul Director, a vizat mai multe obiective privind asigurarea unor condiții de muncă mai bune pentru angajații noștri.
Activitatea s-a organizat la ”Siesta” Sighetu Marmației
1. asigurarea transportului pentru casieri și însoțitori, în condiții de siguranță, conform Legii 714/2018 privind decontarea cheltuielilor de transport;
2. întocmirea corectă a Contractelor de Creditare;
3. respectarea regulamentului de casă la acordarea împrumutului;
4. activități de popularizare pentru cooptarea de noi membri;
5. introducerea sistemului de lucru informatizat pentru casierii-încasatori;
6. constituirea de garanții în numerar la nivelul salariului brut, prin depunerea lunară de 10% la CEC pentru fiecare casier-încasator.
De asemenea, într-un cadru festiv, s-a marcat retragerea din activitate a d-nei contabil șef al Asociației, ec. Ungureanu Livia, și a d-nei casier-încasator din Săpânța, d-na Holdiș Maria.